Miele a fost o companie independentă de familie încă de la înfiinţarea ei în 1899, dedicându-se în mod egal proprietarilor ei, angajaţilor, clienţilor, furnizorilor, mediului şi societăţii.
Fondatorii au imprimat deviza „Immer besserˮ pe primele lor produse. Aceste două cuvinte sunt ca o panglică roşie care uneşte întreaga istorie de o sută de ani a Miele.
În exercițiul financiar 2021, compania a realizat vânzări de 4,84 miliarde de euro. Aceasta corespunde unei creșteri de 335,9 milioane € sau 7,5%. În Germania, cifra de afaceri a fost de 1,91 miliarde EUR.
Pentru Miele, conduita sustenabilă, pe lângă faptul că este înrădăcinată în valorile şi tradiţia companiei, constituie fundamentul absolut al succesului pe termen lung al corporaţiei.
Dezvoltarea şi îmbunătăţirea continuă constituie baza pentru toate activităţile de afaceri ale Miele. Numeroasele premii pe care Miele le-a primit sunt dovada că aceasta este o strategie de succes pentru Miele